FAQ

Podjetje AG VEBO se ukvarja s prodajo kakovostne poslovne opreme od leta 1996. Naša ekipa predanih in izkušenih strokovnjakov si prizadeva za vrhunsko podporo in zadovoljstvo strank, tako doma kot v tujini. Naše stranke so naše največje bogastvo, zato se z vso skrbnostjo trudimo zagotavljati vrhunske izdelke po konkurenčnih cenah in s hitrim dobavnim rokom. Pri odpiranju ali prenovi gostinskega lokala priporočamo naše artikle. Za ponudbo in vzorce nas lahko kadarkoli kontaktirate.

Razstavni prostor: Tržaška c. 122 - VIČ, SI - 1000 LJUBLJANA,

Skladišče: Tržaška c. 133 - VIČ, SI - 1000 LJUBLJANA

  1. Kako lahko oddam naročilo prek spleta? Naročilo lahko oddate prek enostavnega spletnega obrazca, kjer vnesete količine blaga, ali pa pošljete e-sporočilo z vrsto  in količino blaga, ter svojimi kontaktnimi podatki.
 
  1. Ali lahko naročim po e-pošti? Da, naročilo lahko oddate tudi prek e-pošte, kjer navedete vrsto in količino blaga ter svoje kontaktne podatke.
 
  1. Ali lahko dobim ponudbo pred potrditvijo naročila? Da, po oddaji naročila prejmete ponudbo, ki jo morate potrditi, preden vam blago dostavimo.
 
  1. Ali potrebujem davčno številko podjetja za naročilo? Če naročate kot podjetje, je priporočljivo, da navedete davčno številko podjetja.
 
  1. Kako poteka plačilo naročila? Plačilo se izvede po potrditvi ponudbe, podrobnosti o načinu plačila pa so navedene v ponudbi.
 
  1. Ali je mogoče naročiti večje količine naenkrat? Da, pri naročilu večjih količin navedete želene količine v obrazcu ali e-pošti, mi pa vam pripravimo ustrezno ponudbo.
 
  1. Kdaj lahko pričakujem dostavo po potrditvi naročila? Dostava se začne po potrditvi naročila, o natančnem datumu dostave pa boste obveščeni v ponudbi.

  1. Kako je organizirana dostava?
    Dostava je plačljiva in organizirana na vaš naslov, cena dostave pa bo navedena v ponudbi.
  1. Koliko stane dostava?
    Cena dostave je odvisna od lokacije in količine naročenega blaga, točen znesek pa je naveden v ponudbi.
  1. Ali lahko spremljam stanje dostave?
    Po oddaji naročila boste obveščeni o predvidenem datumu dostave, dodatno spremljanje pa je možno, če je navedeno v ponudbi.
  1. Kje lahko osebno prevzamem svoje naročilo?
    Osebni prevzem naročila je možen na našem skladišču na Tržaški cesti 133 v Ljubljani, vendar priporočamo predhodno najavo.
  1. Ali lahko dostavo izvedete tudi v tujino?
    Dostavo opravljamo predvsem na območju Slovenije, za dostave v tujino nas kontaktirajte za dodatne informacije.
  1. Kaj se zgodi, če dostava zamuja?
    V primeru zamude pri dostavi vas bomo obvestili in vam zagotovili nadomestni datum.

  1. Ali lahko pred nakupom naročim vzorec?
    Da, vzorce lahko naročite prek e-pošte, pri tem pa navedite svoje kontaktne podatke in naslov za dostavo vzorca.
  1. Koliko časa traja, da prejmem vzorec?
    Vzorci se običajno dostavijo v nekaj delovnih dneh, odvisno od zaloge in vaše lokacije.
  1. Ali so vzorci brezplačni?
    Stroške vzorcev krijete glede na ponudbo, za več informacij o cenah vzorcev nas kontaktirajte.
  1. Kje lahko osebno pogledam izdelke?
    Nekaj naših izdelkov si lahko ogledate v specializirani prodajalni Fiducia na Bravničarjevi 11 v Ljubljani ali v našem skladišču na Tržaški cesti 133 in salonu na Tržaški cesti 122.
  1. Ali moram za ogled izdelkov v skladišču rezervirati termin?
    Da, priporočamo, da se za ogled izdelkov v skladišču predhodno najavite prek telefona.
  1. Kaj pa, če želim vzorce za specifične izdelke?
    Za specifične vzorce nam pošljite svoje povpraševanje prek e-pošte in poskrbeli bomo za ustrezne vzorce, če so na voljo.

  1. Kako dolgo traja garancija na vaše izdelke?
    Naši izdelki imajo 12 mesečno garancijo, ki velja od dneva nakupa in je izkazana na računu.

 

  1. Na katere izdelke se nanaša garancija?
    Garancija velja na vse naše izdelke in pokriva strukturne in proizvodne napake.

 

  1. Kako lahko podaljšam življenjsko dobo izdelkov?
    Priporočamo, da izdelke v zimskih mesecih shranjujete v suhem prostoru in jih redno čistite ter zaščitite z ustreznimi sredstvi.

 

  1. Kako naj vzdržujem kovinske površine?
    Kovinske površine čistite z mlačno vodo in blagim čistilom, nato jih zaščitite z vazelinskim oljem ali avtomobilskim voskom.

 

  1. Ali les potrebuje posebno vzdrževanje?
    Les iz akacije ne potrebuje posebnega vzdrževanja, a kljub temu priporočamo uporabo olja za ohranitev barve.

 

  1. Kaj vključuje vzdrževanje sintetičnega pletiva?
    Sintetično pletivo je primerno za zunanjo uporabo, za ohranjanje njegove kakovosti pa priporočamo redno čiščenje.

 

  1. Kaj storiti, če izdelek po daljši uporabi zarjavi?
    Garancija pokriva rjavenje, ki ni posledica mehanske poškodbe laka ali barve, priporočamo pa redno zaščito kovinskih delov.

 

  1. Ali lahko reklamiram izdelek, če pride do napake zaradi neustrezne uporabe?
    Garancija ne velja za napake, ki so posledica nepravilne uporabe ali pomanjkljivega vzdrževanja.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.15

AG VEBO © 2024 Vse pravice pridržane.

Pitajte nas

Polja označena zvjezdicom (*) su obavezna.
GDPR*

Ask us

Fields marked with an asterisk (*) are required.
GDPR*

Vprašajte nas

Polja označena z zvezdico (*) so obvezna.

GDPR*